erikkleyheeg.reismee.nl

Offline

Halloallemaal!

Mijn excuses voor het uitblijven van verhalen en foto's, maar daar had ik jullie al een beetje op voorbereid. Ik heb hier in Roxby Downs maar beperkt toegang tot internet en natuurlijk ook weinig tijd. Morgen vertrekken we voor ongeveer een week naar Lake Bonbon waar we echt in de outback zitten zonder internet of telefoonnetwerk. De komende dagen dus nog steeds geen nieuwe verhalen! Ondertussen gaat het gelukkig wel goed hier en het is al met al een hele belevenis. Op het gebied van vogels heb ik op mijn fotosite www.pbase.com/kleyheeg een tipje van de sluier opgelicht van wat we hier zoal tegenkomen.

Ik zal proberen om na terugkomst in Roxby Downs een verhaal en wat foto's te plaatsen. Tot die tijd nog even geduld!

Hartelijke groeten, Erik

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!