erikkleyheeg.reismee.nl

Wetstonia

Vandaag was een regenachtige dag in Estland. De afgelopen nacht heeft het bijna aan één stuk door geregend (heel hard) en overdag waren er ook nog perioden met regen. Jammer, want het was vandaag onze laatste dag in Estland. Omdat het veldwerk ergtegenviel hebben we besloten een dagje eerder de boel af te breken en alles in te pakken. Morgenochtend vroeg vertrekken we. Dat betekent dat we vandaag in de regen onze vangkooien moesten afbreken, maar gelukkig waarde het bijna niet (toch lastig om in zeemet hoge golven te werken). Drie van ons hadden een droogpak aan (soort duikpak), dus erg nat werden we niet. Twee anderen droegen alleen een waadbroek, die werden dus wel behoorlijk nat. Gelukkig waren we behoorlijk snel klaar en halverwege de middag zijn we begonnen ons busje in te pakken. Vanavond zijn we uit eten geweest in Pärnu, de dichtstbijzijnde grote stad.

Ik vind het jammer dat we weer vertrekken, want Estland is een geweldig mooi land en ik had graag nog wat meer gezien dan alleen de zuidwestelijke hoek. Aan de andere kant ben ik ook heel blij dat ik nu snel weer bij Jonne ben (die ik inmiddels een maand niet gezien heb) en we nog lekker twee weekjes samen vakantie kunnen vieren. Al met al is het nu gewoon een kwestie van even goed slapen en dan snel vertrekken. Als ik thuis ben zal ik nog een paar laatste foto's op mijn reislog zetten en ik zal ook op mijn website www.pbase.com/kleyheeg een serie foto's plaatsen van deze trip.

Tot in Nederland!

Groetjes, Erik

Reacties

Reacties

[tante] Freddy

Dag Erik, ik heb genoten van je verhalen en wens je een goede reis en fijne thuiskomst.
xxx

jodi

Hoi Erik, ik heb het heel leuk gevonden om op deze manier op de hoogte te blijven van je wel en wee. Tot gauw!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!