erikkleyheeg.reismee.nl

Gearriveerd in Estland

Aangezien het al laat is en mijn kamergenoten al in bed liggen in een dappere poging om in slaap te vallen, moet ik het even laten bij een kort berichtje. Vandaag zijn we gelukkig heelhuids aangekomen op onze verblijfplaats in Estland na twee volle dagen rijden. Behalve dat het zo lang duurde verliep de reis erg goed en het is wel duidelijk dat we te maken hebben met een heel gezellig gezelschap! Over de veranderingen die je om je heen ziet als je van Nederland naar Estland rijdt, de rijstijl van automobilisten in Polen, de vogels die we al gezien hebben en nog veel meer hoop ik morgen wat uitgebreider te kunnen schrijven. Voor nu heb ik een fotoserie geplaatst die al een korte indruk geeft. We zitten hier in ieder geval midden in een natuurgebied op een prachtige locatie met overal rond het huisje Kraanvogels en zelf een aantal Nachtzwaluwen. Morgen gaan we het gebied boven de plaats Haademeeste verkennen omdat we daar ons veldwerk zullen gaan doen. Een spannende dag waarop we de belangrijkste vraag moeten beantwoorden: zijn er eenden?! De mensen hier zeggen dat ze er wel zitten, dus we hebben goede hoop.

Groetjes vanuit Estonia,

Erik