erikkleyheeg.reismee.nl

Dagje You Yangs

Toen ik op het station in Geelong aankwam bleek ik nog een uur tijd te hebben voordat de trein richting Little River vertrok, dus ik besloot even de stad in te lopen. In een elektronicawinkel kwam ik deze verrekijkers tegen en ik heb met verbazing staan kijken naar de plaatjes die ervoor zouden moeten zorgen dat mensen de kijkers kopen. Links staat iemand in een colbert door een verrekijker te kijken (iemand suggesties waarnaar hij kijkt?!?!?!), en rechts zit - volgens mij - diezelfde vent te kijken met een vrouw van - ik schat - half zijn leeftijd met een opvallend veel te kleine bikini tegen hem aan hangend. Opvallend ook dat hij het op beide plaatjes voor elkaar krijgt om een verrekijker met een 10x vergroting met één hand stil genoeg kan houden om door te kijken. Wat ben je toch ongelooflijk stoer en aantrekkelijk als je zo'n verrekijker hebt! Interessante marketing strategie, maar voor mij zou het niet werken...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!